Vallensbæk Sejlklub > Gråsælerne

Gråsælerne

I vinterhalvåret mødes en gruppe medlemmer hver onsdag for at udføre forskellige større og mindre opgaver for klubben og havnen.

Som navnet “gråsælerne” antyder, er der tale om voksne mennesker, men alle, der har tid og lyst til at give en hånd med, er velkomne – mød op i klubhuset onsdag kl. 8.30, hvor dagens job aftales over en kop kaffe, inden man går i gang. Efter en øl/vand-pause midt på formiddagen slutter vi af med at spise vores medbragte mad sammen.

Opgaverne spænder vidt – fra at vedligeholde følgebådene, små og større reparationer af klubbens materiel til viceværtsmåjobs. Der er tradition for, at gråsælerne giver en hånd dér, hvor klubben og havnen har brug for lidt ekstra hjælp.

Har du lyst til at være med?

Vi kan altid bruge et par hænder mere, så har du tid og lyst til at tilbringe nogle timer i godt selskab, samtidig med at du gør dig nyttig, hører vi meget gerne fra dig!

Ring til Peter Ambs på 43 54 70 07 eller send et par ord på sekretariat@vallensbaek-sejlklub.dk.