Vallensbæk Sejlklub > Aktiviteter > Sejlerskole > Priser

Sejlerskolens prisliste 2023

Priserne er gældende for sejlsæsonen 2023. Der tages forbehold for ændringer i prøvegebyret til Søfartstyrelsen, ligesom prisen på bøger, kort m.v. til navigation også kan ændre sig.

Kolonnen “Medlem af VSK” angiver, om medlemskab af Vallensbæk Sejlklub er påkrævet for at tage det pågældende kursus.

Kursus Start Bemærkninger Medlem af VSK Priser 2023
Sejlads i sejlbåd 1 Primo maj For begyndere og lidt øvede. Dette er første års undervisning ud af to år, hvor der i den mellemliggende vinterperiode kan tages navigationskursus. Ja 2.000 kr.
Sejlads i sejlbåd 2 Primo maj For elever, der har taget 1. års undervisning eller øvede/erfarne, der vil tage duelighedsbevis. Prisen er inkl. prøvegebyr. Ja 2.000 kr.
Kapsejlads Primo maj For dig, som vil lære mere om at sejle kapsejlads. Der sejles i J/80 om tirsdagen sammen med andre kølbåde i VSK Aftenmatch. Kurset henvender sig til sejlere, der har duelighedsbevis til sejlbåd. Ja 2.000 kr.
Rutine & cruising sejlads i sejlbåd 3. år Primo maj For dig, som vil lære mere om at håndtere en sejlbåd og som har duelighedsbevis til sejlbåd. Klubben stiller instruktør og vores turbåd Balladen til rådighed. Ja 2.000 kr.
Motorbåd April/maj En sæsons undervisning med træningssejlads til duelighedsbevis. Prisen er inkl. prøvegebyr. Ja 2.000 kr.
Navigation Start primo oktober, prøve aflægges primo januar Den teoretiske del mellem 1. og 2. års praktiske sejladsundervisning. Krævet for erhvervelse af duelighedsbevis.
Prisen er inkl. prøvegebyr.
Nej 2.000 kr.
Undervisningsmaterialer Ca. 700 kr.
Tovværkskursus To aftener i marts/ april Forudsætning for 1. års sejlads og motorbåd Ja Gratis
Natsejlads (for elever) September Skibslys, natnavigation, fyrkending m.v. Indgår som en frivillig tur i undervisningen på kurset Sejlads i sejlbåd. Ja Gratis

Senest opdateret 02-01-2023