Vallensbæk Sejlklub > Bliv medlem

Medlemstyper
Der findes følgende medlemstyper:

1. Senior
  2. Senior med jolleplads
  3. Pensionist med jolleplads
  4. Ægtefælle
  5. Junior under 18 år inkl. leje af klubjolle eller jolleplads
  6. Under uddannelse, under 25 år inkl. leje af klubjolle eller jolleplads
  7. Junior/under uddannelse, under 25 år ekskl. leje af klubjolle eller jolleplads
  8. Junior under 18 år med søskenderabat
  9. Pensionist over 65 år
  10. Familie til junior
  11. Støttemedlem

Kontingent
Generalforsamlingen fastlægger hvert år kontingentsatserne. Kun aktive voksne medlemmer har stemmeret ved generalforsamlingen. Se kontingentsatser.

Medlemsbindinger
Ægtefælle skal have reference til medlemstype 1, 2, 6, 7 eller 9. Familie til junior er fx en far til et juniormedlem, og giver mulighed for, at junior og far udgør et helt aktivt medlem med stemmeret ved generalforsamling mm.

Havnekontrakt
Ved flere navne på en havnekontrakt kræves medlemskab type 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 eller 9.

Indmeldelse
Indmeldelse i Vallensbæk Sejlklub kan ske via den elektroniske indmeldelsesblanket.

Indbetaling
Indbetaling af kontingent sker via det tilsendte girokort eller på bankkonto: 5471-1121032.