Tilmelding til årets skitur

By 1. december 2017Generelt

Det er nu, du skal melde familien til klubbens skiferie i Zell am See i Østrig 17.-24. februar 2018. Turen er åben for alle klubbens medlemmer og venner af sejlklubben.

Vi gentager succesen med Vallensbæk Sejlklubs årlige fælles skitur.

Klik & læs brochuren

Hotellet Lukashansl ved skiområdet Zell am See er endnu en gang base for en fantastisk uges skiferie, hvor det gode liv og masser af skiløb og fællesskab er i fokus.

På grund af den generelle aftale med hotellet kan der igen sikres lave priser, så alle kan være med: Prisen i år er 2.625 kr. inkl. halvpension i delt dobbeltværelse. Da transportønsker er individuelle, afvikles turen som en tag-bil/fly/tog-selv-rejse. For børn og unge er der væsentlige rabatter.

Tag med din sejlklub på skiferie i uge 8 med første overnatningsdag lørdag den 17. februar og afrejse senest den 24. februar.

For mere information: Se folderen.

Tilmelding: Skriv til ski@vallensbaek-sejlklub.dk