5. september: TORM Dag med sejlersjov for børn og voksne

By 19. august 2015Bestyrelsen, Ungdom

TORM_Dag_stor
For 7. år gang arrangerer VSK i samarbejde med Dansk Sejlunion medarbejderdag for TORMs ansatte. Det foregår lørdag den 5. september kl. 9-16.

TORM medarbejderdage er en del af det store sponsorat DS har med deres hovedsponsor, TORM rederiet. Dagen handler om at give alle TORM-medarbejdere en familieoplevelse med hygge, sjov og en masse sejlads og vandaktivitet. Der vil være mulighed for at sejle joller, SUP, kajak, Match 28, windsurfe m.m.

At VSK afholder dagen samme med DS, giver nogle penge til vores ungdomsarbejde, så vi håber, at så mange som muligt har lyst til at være med. Det plejer at være en super hyggelig og afslappet dag. Der er frokost og kage til alle, som deltager.

Alle VSK ungdomssejlere er velkomne til at komme ned og prøve alle aktiviteterne og ikke mindst sejle jolle med nogle af de besøgende børn og unge.

Vi vil meget gerne have nogle hjælpere til følgebåde som landvagt, Macht 28 sejlads, tøjudlevering, kaffebrygning og hjælp til buffet (alt mad komme via catering).

Vi skal som minimum bruge følgende mandskab:

• 4 personer til buffet og kaffebrygning. Al mad leveres som catering, så det handler om at sætte mad op i buffet og efterfølgende vaske op i opvaskemaskinen i klubhuset
  • 4 personer som landvagter og koordinering af slæbested
  • 3 personer til følgebåde
  • Skriv en mail til Søren Bo Christiansen, hvis du har mulighed og lyst til at deltage som hjælper og være en del af en super hyggedag på havnen!

Skriv en mail til ungdomsleder Søren Bo Christiansen, hvis du har mulighed og lyst til at deltage som hjælper med og være en del af en super hyggedag på havnen!