Ændring af lørdagens standerskifteprogram

By 28. oktober 2020oktober 29th, 2020Bestyrelsen

Ved den seneste stramning af corona-restriktionerne blev forsamlingsforbuddet ændret fra 50 til 10 personer.

Det betyder, at vi bliver nødt til at aflyse det planlagte standerskifte og efterfølgende servering af skipperlabskovs lørdag den 31. oktober.

I stedet for at opfordre klubbens medlemmer til at møde op ved standermasten, må vi nu – ligesom i foråret – bede jer om IKKE at møde op. Standerskiftet og formandens tale bliver optaget og vil kunne ses via link fra klubbens Facebook og hjemmeside fra omkring kl. 14.

Klubmesterskabet i matchrace gennemføres stadigvæk

Klubmeterskabet bliver afviklet med justeringer i henhold til de seneste restriktioner, både for deltagende sejlere og publikum. Der er tilmeldt ni hold, som er inddelt i to puljer. Sejladserne starter kl. 9.30 og afvikles i centerhavnen.