Hjælpere til Europajolle DM 12.-14. oktober søges

By 14. september 2018Kapsejlads

Vallensbæk Sejlklub er igen vært for et spændende jollestævne:

Fredag den 12. til søndag den 14. oktober afholder vi DM for Europajoller.

Til afvikling af stævnet søger vi hjælpere, som har lyst til at bidrage enten på land eller på vand. Kan du ikke deltage alle tre dage, men fx kun en eller to dage, så meld dig gerne alligevel!

Vi skal bruge hjælpere til:

• Dommerbåd og måltagning
  • Mærkebåde
  • Klargøring af eftermiddags snack, når sejlerne kommer ind
  • Klargøring af morgenmad til de frivillige
Har du lyst og mulighed for at hjælpe, så send en mail til Søren Christiansen. Skriv, hvad du ønsker at hjælpe med, og hvilke dage du kan deltage.

Som altid i VSK ønsker vi at skabe de bedste rammer for afvikling af de bedste stævner med de bedste hjælpere. Så foruden at du som hjælper får nogle dejlige dage på vandet, sidder på første række til et spændende stævne, hvor der er noget på spil, mødes og er sammen med gode klubkammerater og sejlervenner, serveres der morgenmad og smør-selv-madpakke alle tre dage og snacks/supper, når dagen er omme.