Holdtilmelding til VSK Match Race 2020 inden den 27. oktober

By 15. oktober 2020Kapsejlads

Tilmeldingerne til årets mega hyggelige, sjove og aldeles afslappede VSK klubmesterskaber i matchrace den 31. oktober 2020, kommer løbende ind, og der er fortsat plads til flere!

Tilmeldingsfrist: 27. oktober 2020 på mail til kb@skiforbund.dk

Klubmesterskabet sejles i forbindelse med standerskiftet lørdag den 31. oktober 2020.

Sejladserne afvikles i klubbens nyindkøbte J/80er, og deltagelse er åben for alle medlemmer af Vallensbæk Sejlklub. Der må gerne stilles til start med dele af besætning fra andre klubber, dog skal skipper som minimum være fra Vallensbæk Sejlklub.

Banen udlægges i centerhavnen, og der sejles efter tillempede matchrace-regler.

Husk at mesterskabet afvikles helt afslappet, og der er tradition for bred deltagelse på tværs af alder, kunnen om ambitionsniveau. En besætning kan bestå af mellem 2 – 5 personer (for ungdommen 6), og det er gratis at deltage😊

Tidsplan:

08.30: Briefing og morgenmad. Der vil her blive udleveret en pose med morgenbrød og en  kande kaffe. Morgenmad og kaffe indtages besætningsvis. Er vi over 50, sker det  udendørs, er vi under sker det i klubhuset.
09.20: Fælles tilrigning af de to J/80’er.
10.00: Start første flight. Kaffe & kage på flydebroen.
13.30: Ca. starttid for de afsluttende finalesejladser.
14.00: Standerskifte og umiddelbart herefter fælles afrigning, resultater og skipperlabskovs.

Spørgsmål til Kenneth Bøggild, mobil 25 34 40 50