Invitation til familiekapsejlads

By 20. maj 2016februar 3rd, 2019Generelt

Er du interesseret i at komme på vandet nogle onsdag aftener i juni?

Der har tidligere med succes været arrangeret familiekapsejlads i klubben. Det vil vi prøve at tage op igen. Formålet med sejladsen er at komme et par timer på vandet sammen med andre medlemmer og ikke mindst bagefter at hygge sig sammen i klubhuset.

Kom til opstartsmøde onsdag 25. maj kl 18.30 i klubhuset

Vi mødes onsdag den 25. maj kl. 18.30 i klubhuset og ser, hvor stor interessen er.

Planen er, at vi som forsøg sejler den 1., 8., 15. og 22. juni, og vi forestiller os, at …

• Sejladserne sejles uden spiler med start fra yderhavnen og mål samme sted.
  • Der startes med forskudt start, så der ikke vil være mange på startlinjen på én gang. Det vil lette starten for dem, der ikke har prøvet det før.
  • Resultatet vil være i den rækkefølge, man kommer i mål.
  • Der sejles på en simpel bane, hvor vi sejler til et mærke, der oplyses hver gang inden sejladsen.
  • Efter hver sejlads reguleres handikaptiden, så vi tilstræber, at alle har en chance for at komme først i mål.

Når sejladsen er slut, mødes vi i klubhuset og drøfter sejladsen, spiser vores medbragte madpakke og deler præmier ud.

Hvis du er interesseret, må du gerne medbringe oplysninger om din båd til opstartsmødet, så vi har mulighed for at lave et så retfærdigt som muligt mål for dit handikap.

Arne Larsen, Peter Ambs og Jesper Langer

26. maj: Mere information på denne side