Vallensbæk Sejlklub > Kapsejlads > Stævner 2017 og før > F18 Worlds 2017 > For F18-frivillige > Tilmelding af tilskuerbåd

Publikums aktivitet:
Kom tæt på F18-kapsejladserne

Få en forsmag på sejlsporten og klublivet, hør mere om klubberne på Vallensbæk Havn, når du på en sejltur ud til VM-banen får mulighed for at komme helt tæt på sejlsportens elite.

Bådejere fra Vallensbæk Sejlklub og Vallensbæk Båd Klub inviterer interesserede på sejltur ud til kapsejladsbanen, hvor man kan følge sejlerne konkurrere intenst på nærmeste hold. Da antallet af pladser på tilskuerbådene er begrænset, så fordeles pladserne efter ”første til mølle”-princippet.

Børn (under 15 år) skal være i følge med en voksen. Det er alene muligt at tilmelde sig som enkeltpersoner, og hver person skal udfylde en tilmelding på Vallensbæk Sejlklubs hjemmeside. Grupper kan desværre ikke tilmelde sig aktiviteten.

Alle deltagere skal bære det udleverede sikkerhedsudstyr. Det er skibets ansvarlige bådfører, som afgør, om der kan sejles, og hvor lang turen på vandet vil være.

Vil du hjælpe?
Alt afhængig af din båds størrelse forestiller vi os, at du sejler med fra 3 til 6 gæster. Klubben sørger for evt. ekstra redningsveste.

Tilskuerne skal tilmelde sig på forhånd og får besked om, hvilken båd de skal sejle med.

Markér i tilmeldingen venligst de datoer og tidspunkter, du har lyst til at være med.

Tilmelding lukket