Vallensbæk Sejlklub > Kapsejlads > Stævner 2017 og før > 2012

Aftenkapsejladser

Hver tirsdag aften i sæsonen bliver der sejlet aftenkapsejlads på en fast udlagt bane. Sæsonen 2012 starter tirsdag den 1. maj og der sejles 9 tirsdage i forårssæsonen og 5 tirsdage i efterårssæsonen. Derefter overgås til at sejle om søndagen på grund af mørke, og der sejles i 2012 kun een søndag, nemlig søndag den 2. september, hvorefter sæsonen er slut. Det er Køge Bugt kredsen, der står som arrangør, mens Vallensbæk Sejlklub står for den praktiske afvikling af sejladserne med afholdelse af efterfølgende socialt samvær i klubhuset med øl/vand og sandwich.Der bliver afholdt skippermøde tirsdag d. 24. april 2012 kl. 18.30 i VSK’s klublokale. Indbydelse, sejladsbestemmelser og resultatlister kan ses på Køge Bugt Kredsens hjemmeside.

STARK VSK Grand Prix

STARK Byggemarked og Vallensbæk Sejlklub inviterer hermed til

STARK VSK Grand Prix 2012

for 29’er Feva XL Tera Sport Europa-Jolle Laser Radial OK-Jolle Finn-Jolle Zoom 8 Optimist C samt for Optimist C og Tera (i enkel kapsejlads)

Kristi Himmelfartsdag Torsdag den 17. maj 2012 Indbydelse Deltagerliste Tilmelding

Resultater

DM Spækhugger, 806

DS-DM 2012 Spækhugger og Int. 806

28 – 30 Juni 2012 Vallensbæk Sejlklub

Følg sejladserne live

Spækhugger – Indbydelse

Int. 806 – Indbydelse

Forplejning

Indkvartering

Deltagerliste

Sejladsbestemmelser

OK Worlds 2012

OK Worlds 2012 OK Dinghy

July 21 – 28 2012 Vallensbæk Sailing Club

Official Regatta Homepage

CANCELLED – DIF DM Danish Championships – Int. 505 Due to low participation, it has been agreed with the national 505 organisation, to cancel the Open Danish Championships.

DIF-DM 2012 Danish Championships Int. 505

1 – 2 September 2012 Vallensbæk Sejlklub

Notice Of Race

Entries

Sailing Instructions

Results

VSK Vinterregatta

Vallensbæk Sejlklub indbyder til en uformel kapsejlads på Køge Bugt, som afslutning på året og som startskud til vores vintertræning hver søndag.

Dato: Lørdag den 10. November 2012

Morgenmad fra kl.: 8:30 1. start: kl. 11:00

Antal sejladser: Der forsøges gennemført min. 5 sejladser Startgebyr: Kr. 200 for én-mandsjolle Kr. 250 for to-mandsjolle inklusiv forplejning og en moleøl. Vi sejler til flæskestegen har sprød svær, hvorefter vi halser i land til 30 min. i saunaen, og herefter sviner vi os til i gris og øl. Vi sejler efter normale kapsejladsregler på en op/nedbane med en sejltid på ca. 20 min. Der sejles som gentlemen med selvjustits og moral. Der vil ikke være en overdommer eller mulighed for at protestere! Tilmelding her Deltagerliste

VSK Regatta