Klubaften 8. februar om sejltrim og elektronik ombord

By 19. januar 2018februar 9th, 2018Bestyrelsen

På næste klubaften – torsdag den 8. februar kl. 19 i klubhuset – kommer Mads Christensen og deler sin erfaring om sejltrim med os, og Gordon Skinner tager os på en guided tur i båd-elektronikkens spændende og indimellem måske lidt forvirrende verden.

Mads Christensen kommer fra One Sails i Helsingør. Han kommer bl.a. ind på, hvordan man trimmer sig til en mere behagelig sommertur, og fortæller også om rigspænding, valg af sejl og spørgsmålet, om det er pengene værd at få monteret gennemgående sejlpinde på ældre sejl.

Efter pausen, hvor baren er åben, kommer Gordon Skinner fra ScanMarine DK. Gordon tager os på en rundgang blandt de mange muligheder for elektronik ombord: Hvad kan det betale sig at investere i; hvordan kobler vi det mest hensigtsmæssigt sammen og – nok så væsentligt – hvordan kobler vi det mest hensigtsmæssigt sammen?