Klubaften torsdag den 6. februar:
På skovtur gennem Europa – med båd

By 13. januar 2020februar 6th, 2020Aktivitetsudvalge, Tursejlads

Malene Wilken tager os med på en fascinerende rejse på nogle af Europas mange smukke floder og kanaler og serverer undervejs smagsprøver på vine fra de egne, vi sejler igennem.

Flod- og kanalsejlads er mere populært end nogensinde. Det er en anderledes måde at holde ferie på, og det kræver ikke den store sejlererfaring, så hele familien kan deltage. Malene Wilken beretter om dengang, hun og hendes familie brugte lidt over to år på at sejle på eventyr.

Her er nogle af de spørgsmål, Malene Wilken giver svar på når hun holder sit populære foredrag om at sejle gennem Europa:

• Kan man sejle i Champagne?
  • Hvordan føles det at sejle gennem folks haver?
  • Hvordan forbereder man sig på at sejle gennem Europa?

Under foredraget får man fornemmelsen af, hvordan det er at sejle i Champagne, besøge de lokale vinbønder, smage på områderne langs Côte du Rhône, Chardonnay, Bourgogne og meget mere.

Vi besøger små charmerende landsbyer, myldrende storbyer, solbeskinnede vinmarker, sejler gennem folks private baghaver, tager en smuttur til Disneyland og på havnerundfart i Paris.

Turen gennem Europa er en del af en rejse på lidt over to år, hvor Malene Wilken sammen med sin mand og deres to små børn sejlede fra København til Middelhavet – retur.

Tilmelding nødvendig (senest 30. januar)

Vi indleder også denne klubaften med fællesspisning (pizzaer) kl. 18 for dem, der er interesseret. Pizza: 55 kr. Øl/vand til klubbens enhedspris: 10 kr.

Foredraget starter kl. 19, og da der indgår vinsmagning fra tre af de egne, som Malene Wilken fortæller om, skal man denne gang købe billet.

Spisning & foredrag med vinsmagning:                 105 kr.
Foredrag med vinsmagning:                                    50 kr.

Tilmelding på BilletExpressen senest torsdag den 30. januar.