Klubaften torsdag den 9. december
Husk tilmelding til fællesspisning

By 2. december 2021Aktivitetsudvalget

Vi holder vinterens første klubaften torsdag den 9. december i klubhuset med fællesspisning (pizza) fra kl. 18 og foredrag om redningsveste og påklædning, der starter kl. 19.

Vi får besøg af Søren Holst-Sørensen fra SejlSikkert, som vil gøre os klogere på forskelle i brugen af forskellige typer af redningsveste og desuden instruere i, hvordan ekstraudstyr kan bruges, og fortælle om påklædningens betydning for en succesfuld redningsaktion.

Tag din egen redningsvest med og få den tjekket!

Vi lærer også, hvordan vi kontrollere og servicere vores veste, så de fungerer optimalt. Så tag endelig din egen redningsvest med til denne klubaften, så du kan lære at servicere den under kyndig vejledning af Søren.

Selve foredraget starter kl. 19 i klubhuset og er gratis at deltage i, men fra kl. 18 er der fællesspisning med pizza på menuen, som koster 50 kr. Billet købes på BilletExpressen via dette link.

Aktivitetsudvalget