Sådan åbnes klubbens nye briklåse

By 8. februar 2018februar 3rd, 2019Generelt

Alle tastaturlåse på havnen – inkl. til toiletter og VSK’s lokaler – er nu udskiftet og erstattet af briklåse.

Hvis du har en fjernbetjening til havnens pullerter, fungerer den fremover også til de nye briklåse. Ønsker du at anskaffe en fjernbetjening, fås den på havnekontoret mod et depositum på 375 kr.

Hvis du ikke har en fjernbetjening, kan du henvende dig på havnekontoret og få en nøglebrik mod at betale 100 kr. i depositum.  Den fungerer kun til oplåsning af døre – ikke til havnens pullerter.

Både fjernbetjeninger og nøglebrikker er personlige og individuelt kodet til havnens og klubbens faciliteter.

Der er opsat briklåse ved hoveddøren til klubhuset og til klublokalet, på hoveddøren til Juniorhuset, til omklædningsrum, ungdomsrum, sejlerskolerrum og sejlrum.