Skaf en kunde og få en middag for 2 på Krabben

By 27. november 2014februar 2nd, 2019Bestyrelsen

Vallensbæk Sejlklubs Sejladscenter er i fuld gang med salget til den kommende sæson og har et godt tilbud til klubbens medlemmer: Hvis du hjælper os med at skaffe en kunde, giver vi en middag for 2 på Restaurant Krabben til en værdi af 800 kr.

Mange firmaer er begyndt at planlægge kunde-events, teambuilding og sommerfester for personalet til afholdelse i 2015, og her er matchrace-sejlads som skabt til formålet. Vi vil gerne i kontakt med nye virksomheder, og hvis du giver os et tip, som resulterer i et salg, giver vi en middag for 2 personer.

Et event løber fra 3 timer til heldags og kan kombineres med kurser og konference, frokost, udendørsgrill eller gourmetmiddag på Restaurant Krabben. Efter sejladserne er der aftersailing med mole-øl og præmier.

Ring på 43 73 23 33 eller mail her.

Besøg Vallensbæk Sejlklubs Sejladscenters hjemmeside.