Tilmelding til navigation

By 20. august 2017Sejlerskole

Bemærk: Hvis Lennart Larsen skal foretage indkøb af materiale for dig hos Weilbach, skal du tilmelde dig inden den 10. september.

Undervisningen i navigation er den teoretiske del til duelighedsbeviset for fritidssejlere.

Vallensbæk Sejlklub begynder undervisningen den 2. og 3. oktober og gennemfører undervisningen over 12 aftner. Der er afsluttende prøve i januar 2018.

Der undervises mandage og tirsdage fra kl. 19.00 til kl. 21.45

Du kan vælge mellem mandag med Lennart Larsen og tirsdag med Jacob Thordal som underviser.

De underviser i det samme pensum og har de samme hjemmeopgaver, så kan du undtagelsesvis ikke komme på din valgte aften, kan du bare møde op på den anden aften.

Du skal anskaffe følgende undervisningsmateriale:

En parallellineal til 189 kr., en enhåndspasser til 179 kr., undervisningsbog Duelighedsbogen til 240 kr., De internationale søvejsregler til 202 kr., Afmærkning af de danske farvande til 50 kr. Den kan også downloades fra nettet. Kort 1. til 65 kr. Den kan også downloades fra nettet.

Tilmeldingen via sejlklubbens hjemmeside …

Hvis Lennart skal foretage indkøb for dig hos Weilbach, skal du tilmelde dig inden den 10. september.

Spørgsmål vedrørende undervisningen rettes til undertegnede på tlf 21 62 86 87 eller på e-mail lennart-jette@mail.dk