VSK er vært for kølbådsstævne i maj

By 24. april 2022Kapsejlads

Den 21.-22. maj bliver der ekstra liv på havnen, når klubben er vært for et større kølbådsstævne med forventet 40-50 både.

Faktisk er det et 3-i-1 stævne, for i samme vending sejles der:

• H-Båds ligastævne 2022 Vallensbæk Sejlklub
  • 806-Klassemesterskab 2022
  • L23 DS-Danmarksmesterskab 2022

Invitationer og sejladsbestemmelser er ude, og tilmeldingen er åben. Du finder alt om stævnet på VSK Regatta på Facebook og på Manage2Sail.

Lyst til at være med som hjælper?

Har du lyst til at være med og opleve stævnet ”indefra”, så kan vi kun opfordre til, at du melder dig som frivillig – ikke mindst hvis du er ny i klubben. Det er det perfekte sted at møde klubkammerater og få nogle timer på vandet som hjælper eller have det hyggeligt på land med de aktiviteter, der skal til for at afvikle et kapsejladsstævne.

Alle er velkomne om man kan være med en eller to dage. Kontakt Søren Bo Christiansen på soeren@fam-chr.dk.