Mange medlemmer deltog
i forårets standerhejsning

By 28. april 2024Bestyrelsen

Lørdag 27. april bød formanden Jens Klæbel os velkommen til en ny sæson med mange medlemsaktiviteter (du kan læse talen her…). Sommerstanderen gled til tops, godt hjulpet af Bo og Jesper – det er sidste gange på den gamle standermast, næste år sker det efter planen på en ny.

Efter skiftet af standerne overrakte sejlerskoleleder Per Jacobsen præmien i konkurrencen om et nyt navn til skolens nye turbåd til Kenney Andersen. Derefter afdøbte han båden, en Maxi 999, som indtil da hed “Betty Boop”,  og vores nye instruktør Charlotte Møller døbte den om til “Cirrus”, så den navnemæssigt tager plads ved siden af J/80’erne “Stratus” og “Cumulus”.

Vejret var mildt sagt strålende, så festudvalget oplevede – som fortjent – stor søgning ved grillene, hvor der blev serveret masser af ristede pølser med brød og øl/vand.