Efterlysning: Sponsor søges til Sejlsportsliga-teamet

By 16. maj 2015september 27th, 2017Bestyrelsen, Kapsejlads

VSK er med i 1. division af Sejlsportsligaen. De fleste andre deltagende klubber får hjælp fra sponsorer til beklædning, tilskud til logi og andre udgifter.

Vi har desværre ikke budget til at ekvipere vores hold fra klubkassen, og derfor vil vi forhøre os blandt klubbens medlemmer, om der er nogen som via deres arbejdsplads eller personlige fonde kunne tænke sig at sponsere/støtte med et større eller mindre bidrag. Kontakt formanden Kenneth Bøggild på 25 34 40 50, hvis du kan hjælpe os på vej.

Vores mål er 10.000–15.000 kr., som vil dække omkostningerne til at klæde vores team på i en ensartet sejlergarderobe.

Læs mere om Sejlsportsligaen

Sejlsportsligaen 2015 VallensbaekSejlklub hold_reduceretVores hold: Per Braad, Michael Bernfeld, Christina Astrup Jørgensen og Lars Egedal