Klubaften 3. marts: Førstehjælpskursus – OBS! Få pladser ledige

By 9. februar 2016februar 26th, 2016Tursejlads

Foerstehjaelpssymbol_640px-Bobologie_W500pxFå genopfrisket og suppleret din viden om førstehjælp på årets klubkursus torsdag den 3. marts. Kurset afholdes i klublokalet, og vi starter kl. 19. Tilmelding senest 18. februar.

Bemærk venligst, at kurset er reserveret VSK-medlemmer, og at tilmelding er nødvendig, da der kun er 20 pladser. Tilmelding kan ske frem til torsdag den 18. februar. Pladser tildeles efter først-til-mølle princippet.

Hvis du bliver forhindret, bedes du afmelde dig pr. mail, så din plads kan gå videre til den næste i rækken.

NB: For at tilmelde dig, skal du indtaste den e-mail, som du har oplyst til klubben.

Få pladser ledige
Tilmeldingen er slut. Hvis du alligevel ønsker at deltage, så send mail til webeditor@vallensbaek-sejlklub.dk.

Kursus i førstehjælp
Dansk Førstehjælpsråd stiller op med to mand med instruktør Bo Østergaard som kursusleder. I undervisningen indgår løsning af elevopgaver.

Blandt emnerne vil være hjerneblødning/blodprop, epilepsi, astma, sukkersyge, besvimelse, allergi, infektion, næseblod, stivkrampe, buler/hævelser, hjernerystelse, tandskader, stabilt sideleje, chok, blødninger, forbrænding, knoglebrud, ledskader, kuldepåvirkning, kulilteforgiftning, ætsninger/forgiftninger, el-ulykker, hedeslag, øjenskader, brandmænd, fjæsinger, mavesår, nyresten og tarmslyng. Og måske lidt mere!

På gensyn!
Tursejlerne