Invitation til VSK Fest 2016

By 10. oktober 2016oktober 14th, 2016Festudvalg

Husk at tilmelde dig/jer inden lørdag den 5. november til c.v.andersen@hotmail.com

MUSIKFESTIVAL
i Vallensbæk Sejlklub

Kom og mød alle de store fra Roskilde, Smuk Fest, Langeland, Woodstock! Beatles, Stones, ABBA, Aqua, Thomas Helmig, Tina Turner, Thomas Buttenschøn … og mange andre.
Det bliver et brag af en fest.

Aftenens program er:

Velkomstdrik serveres ved Orange Scene.
Forretter, hovedretter og desserter. Leveres fra Food Trucks i Festivalområdet. Hertil serveres gode papvine og lunkne dåseøl!
Senere er der fri bar med kølige pils og flotte drinks.
Back Stage vil der være adgang for VIP-gæster.

DJ XXX spiller op til dans
Og så bliver der jo nok lidt underholdning i bedste VSK-stil!

Pris pr. person: 225 kr. – all inclusive
(når først der er betalt, og du har fået udleveret festivalarmbåndet, skal du ikke mere have pungen op – denne aften!)

Gør dig klar til Musikfestival
Medbring et eller andet, du tidligere har haft med på festival. Et slidt telt, en slidt stol eller en gammel kæreste. Eller iklæd dig noget tøj ”fra dengang”. Skjorte med lange flipper, kassebukser???

Inden lørdag den 5. november til c.v.andersen@hotmail.com.
Husk at skrive Musikfestival, dit navn samt navn på øvrige deltagere. Tilmeldingsgebyret indbetales til klubbens konto samtidig med tilmelding: Nykredit Bank, Reg. Nr. 5471, kontonr. 1121032.

Vi må kun være 100 personer i klublokalet
Tilmeld dig hurtigt, vi stopper tilmelding ved 100 personer!

God Musikfestival ønskes af ”Festivalholdet”
Kenneth ”Formand”, Lis ”Victora”, Ellena Lee, Per ”Amok”, Claus ”Blåkant”.
Spørgsmål til Claus ”Blåkant”, mail: c.v.andersen@hotmail.com mobil: 31 15 28 40