Sejlerskolen søger instruktører til den nye sæson

By 6. september 2017februar 3rd, 2019Sejlerskole

Klubbens sejlerskole har medvind: Allerede nu har mange nye meldt sig som elev på det kommende forårs 1. års hold, og de nuværende 1.års-elever rykker som bekendt videre til 2. års-undervisningen.

Sejlerskolen savner 5-8 nye instruktører
Det er dejligt at være en del af teamet bag en succes, men tilgangen af elever betyder også, at vi virkelig har rigtig meget brug for nye instruktørkolleger til at undervise i det, vi brænder for: At sejle på forsvarlig og sikker vis i al slags vejr.

Har du sejlererfaring i sejlbåd, kunne du tænke dig at lære fra dig og kan du afse et par timer til at komme på vandet 1 aften om ugen med 3 ivrige nye sejlerelever, som vil suge al din viden til sig, så er det nu du skal melde dig. Du skal gøre det, selv om du ikke lige er sikker på, om du er “god nok” – du bliver nemlig godt klædt på til instruktørjobbet: I vintersæsonen afholder vi et instruktørkursus, der omfatter både teoretisk og praktisk uddannelse.

Som instruktør i klubbens sejlerskole bliver du en del af et super fællesskab med gode, humørfyldte instruktørkolleger og elever i alle aldersklasser.

Kontakt sekretariatet på sekretariat@vallensbaek-sejlklub.dk eller tlf. 43 54 70 07.