Gourmet Aften i krystallysekronernes skær

By 31. oktober 2017november 2nd, 2017Generelt

Klublokalets filtgulv var næsten omdannet til bonede gulve, og lyset fra kystallysekronerne glimtede i den stilige opdækning på de hvide duge, hvor der var dækket op til en ypperlig menu med tilhørende ypperlige vine.

Festudvalget havde igen overgået sig selv og omdannet klubhusets rammer til noget helt særligt ved årets fest lørdag den 28. oktober.

Stemningen var da også i top, hvilket afspejlede sig i deltagernes bidrag til Kræftens Bekæmpelses store indsamling, hvor VSK’s gourmet-aften rullede hen over skærmen med 25.000 indbetalte kroner.

Hvis du ikke allerede har set foto-serien på klubbens Facebook-side fra den vellykkede aften med dens omkring 90 festklædte deltagere, så benyt linket herunder.

Se fotos …