Klubaften 7. marts:
Kapsejlads med Søren Badstue

By 16. februar 2019marts 7th, 2019Kapsejlads

Velkommen til klubaften om kapsejlads med Søren Badstue torsdag den 7. marts kl. 19 klubhuset

Vallensbæk Sejlklub er en af de få klubber i DK, der er rigtig god til at arrangere store internationale kapsejladsstævner. Vi har adskillige VM- og EM- arrangementer i bogen, og DM og NM må nærmest betragtes som dagligdag.

Undrer du dig over, hvad der egentlig foregår på vandet, og hvad vi egentlig er så gode til, så kom til klubaften med VSK’s Søren Badstue, der er international baneleder, og som er en af Danmarks mest erfarne inden for afvikling af kapsejladser.

Søren vil ikke bare tegne og fortælle. Han vil inddrage publikum i afvikling af en kapsejlads i klubhuset, hvor vi kommer til at anvende signalflag, VHF-radioer, kapsejladsmærker og andet grej.

Så vil du gerne blive klogere på, hvad der foregår på dommerbåden, eller overvejer du måske at melde dig frivillig som hjælper til næste stævne, så kom til næste klubaften i kapsejladsens tegn.

Og vi skal hilse at sige, at det ikke bliver kedeligt – Søren er fuld af gode historier og overraskelser!