Klubaften onsdag den 8. januar: Solosejlads til Nordkap

By 21. december 2019januar 3rd, 2020Aktivitetsudvalget

Aktivitetsudvalget inviterer til årets første klubaften med spisning inden foredraget. Det foregår onsdag den 8. januar i klubhuset. Spisning starter kl. 18 og foredraget kl. 19.

Et togt på 3.000 sømil til toppen af verden og retur. Spændende og betagende smuk udforskning af Helgelandskysten og Lofoten. Bjergbestigning, hvalkød, gletschere og overflodsfiskeri. Udsigt. Videre gennem Finmarkens ødemark, vilde natur og skræmmende historie til Nordkap.

Hovedparten af togtet blev sejlet solo i Mads Bo Falks 26 fods Polaris Drabant, som er speci-aludrustet til langturssejlads. Sejladsområdet i Arktis, nord for Polarcirklen, er stort set ukendt, og det er en skam! Kom og få det lukket op!

Tilmelding til spisning kl. 18

Aktivitetsudvalget inviterer klubbens medlemmer til fællesspisning inden foredraget. Menuen er pizza. Det starter kl. 18 og koster 55 kr. pr. person. Køb billet her: https://vsk.billetexpressen.dk/