Tirsdags-kapsejladsen starter 6. maj – tilmeld dig nu!

By 14. april 2014november 9th, 2014Kapsejlads

Der afholdes skippermøde den 29. april og første sejlads er den 6. maj.

Vi indbyder hermed kølbåde med DH Målebrev / Klassebevis til at deltage i Køge Bugt Kredsens Aftenmatch og Kredsmesterskab. I år afvikles der 8 sejlader både forår og efterår. De sidste 4 sejladser om efteråret er der start kl. 18:00. Alle andre sejladser starter kl. 18.30.

Aftenmatch sæsonen afsluttes med præmieoverrækkelse og socialt samvær tirsdag den 23. september i Vallensbæk Sejlklub’s klublokale.

Gebyret for deltagelse i sæson 2012 er 800 kr. pr. båd inklusive besætning og sæsonafslutning.
For pensionister er gebyret 500 kr.

Der afholdes skippermøde tirsdag den 29. april kl. 18.30 i Vallensbæk Sejlklubs klubhus på 1.sal over Restaurant Krabben.

På skippermødet vil det være muligt at tilmelde sig og betale startgebyr (kun kontant).

John Nygaard vil gennemgå de praktiske ting for sæsonen 2014, og derefter har Per Braad et indlæg om strategi, kommunikation og teknik på kapsejladsbanen.

Sejlerhilsen
DS Køge Bugt Kredsen