Ny ungdomsleder i Vallensbæk Sejlklub

By 7. februar 2021Bestyrelsen, Ungdom

Jens Jakobsen har det sidste par år været leder for klubbens juniorer, dybt engageret, altid klar til at give opmuntring og en hjælpende hånd til vores yngste medlemmer. Nu har han valgt at overlade roret til Michael Krogh, som sammen med de øvrige af forældrerådets medlemmer har påtaget sig styringen:

Ny ungdomsleder: Michael Krogh

Det er en stor fornøjelse at kunne oplyse, at Michael Krogh har sagt ja til at være ny ungdomsleder i Vallensbæk Sejlklub.

Michael har været med i forældrerådet i over et år og har derfor gode forudsætninger for at kunne udvikle ungdomsarbejdet sammen med de mange andre gode kræfter i forældrerådet, når corona-krisen tillader os igen at mødes. Der sker rigtig mange spændende ting i ungdomsgruppen i Vallensbæk Sejlklub for tiden, og jeg har fuld tillid til, at forældrerådet og Michael vil forstå at få det bedste ud af mulighederne.

Som nu forhenværende ungdomsleder vil jeg ønske, at han får lige så mange gode oplevelser på havnen, som jeg har haft i selskab med de fantastiske børn og unge, der sejler jolle i Vallensbæk.

Mvh. Jens Jakobsen

Klubben siger også en stor tak til dig for din kæmpe indsats for at introducere vores unge til sejlerlivet på den allerbedste måde. Det har været en stor fornøjelse at samarbejde med dig.