Din sejlklub har brug for dig!

By 11. oktober 2022oktober 17th, 2022Bestyrelsen

Kom og hør hvordan onsdag den 26. oktober kl. 17.30 i klubhuset – vi byder på rødvin og ost.

I kluben har en lang tradition for at gøre tingene selv, men flere af dem, som har været aktive i lang tid, drosler ned nu og gør plads til nye kræfter.

Der er både store og små opgaver, nogle er engangsopgaver, mens andre kræver, at man kan være med regelmæssigt over en periode.

Vi mangler lige nu dig, som kan hjælpe med:

1. Det administrative i sekretariatet.
  2. Stævner og kapsejlads. Til næste sommer afvikler VSK verdensmesterskab i Europajoller. Der er opgaver både på vandet i forbindelse med kapsejladserne og på land til servicering af sejlerne både før og efter sejladserne.
  3. Vores profil på internettet og sociale medier, herunder opdatering og udvikling af hjemmesiden og de sociale medier.
  4. Det praktiske med håndværkere og opsyn med ejendomme og både.
  5. Gråsælerne mødes hver onsdag formiddag , hygger sig og løser gråsælerne små og større arbejdsopgaver for havn og sejlklub.
  6. Arbejdet i bestyrelsen enten som almindeligt medlem eller suppleant.