To nye udvalg varetager sekretariatets opgaver fremover

By 2. februar 2023maj 11th, 2023Bestyrelsen

Opdateret 12. marts med oplysning om stop for udbetaling af udlæg via MobilePay

Klubbens sekretariat og bogholderi har i de sidste 10 år været varetaget af Peter og Rita Ambs. De holdt officielt op ved årsskiftet, og bestyrelsen har gennem et stykke tid arbejdet på at få opgaverne varetaget på anden vis ved hjælp af frivilligt arbejde.

Der er derfor nedsat to nye udvalg:

Administrationsudvalget med Carsten Adsersen som formand. Udvalget tager sig af sekretariatets mangeartede kontoropgaver og af bogholderi/regnskab/budgetlægning og -opfølgning.

Udvalget består ud over Carsten Adsersen af:
Jens Klæbel, Mogens Bertelsen, Henrik Borch og Jesper Langer.

Kontakt via mail til sekretariat@vallensbaek-sejlklub.dk

Bygningsudvalget tager sig af de ”ikke-kontormæssige” opgaver i klubben, tilsyn med bygninger, jolleplads, “vicevært-funktion” og løbende planlægning af vedligehold på bygninger og arealer.

Udvalget består af:

John Gericke (vicevært), Tom Hovmand, Bent Hansen, Allan Watsham, Jeppe Blak og Jan Stephensen. (Opdatering: Christian Mørch udtrådt 11. maj 2023.)

Ved problemer, observationer eller forslag angående vores bygninger og arealer bedes man sende en kort beskrivelse (gerne med billeder) på e-mail til bygninger@vallensbaek-sejlklub.dk.

I akutte tilfælde kan vicevært John Gericke kontaktes på mobil 31 10 69 42.

Refusion af udlæg
Fakturaer og udlæg osv. sendes pr. mail til sekretariat@vallensbaek-sejlklub.dk med bilag vedhæftet som PDF eller foto samt oplysning om navn og bankkonto.

Tilføjet 12. marts 2023:
Oprindelig har vi tilbudt at udbetale udlæg via MobilePay. Imidlertid viser det sig nu, at man ikke lovligt kan at lave udbetalinger via MobilePay i en erhvervsløsning. Udgående betalinger findes kun som mulighed i MobilePay privat.

Dermed vil det fremover ikke være muligt for klubbens medlemmer at få refunderet udlæg via MobilePay.

Alle anmodninger om refusion af udlæg skal i fremtiden ske med oplysning om navn og bankkonto.