Vallensbæk Sejlklub > Kapsejlads > Stævner 2017 og før > F18 Worlds 2017 > For gæster > Kom tæt på sejlerne

Kom tæt på sejlerne

13. juli: Desværre er der ikke flere ledige pladser på publikumsbåden.

Få en forsmag på sejlsporten og klublivet, hør mere om klubberne på Vallensbæk Havn, når du på en sejltur ud til VM-banen får mulighed for at komme helt tæt på sejlsportens elite.

F18 VM bliver en af årets mest spektakulære aktiviteter på Køge Bugt, og stævnet byder på en unik chance for at se sejlsport helt tæt på med de lynhurtige F18-katamaraner: Bådejere fra Vallensbæk Sejlklub og Vallensbæk Båd Klub inviterer nemlig interesserede på sejltur ud til kapsejladsbanen, hvor man kan følge sejlerne konkurrere intenst på nærmeste hold.

Klubberne står klar til at byde alle velkomne, men da antallet af pladser på tilskuerbådene er begrænset, og klubberne jo gerne vil nå at tale med alle om deres fantastiske fællesskaber, så fordeles pladserne efter ”første til mølle”-princippet.

Tilmeld dig nedenfor

Deltagerne skal være klædt på til at være på vandet et par timer, hvor det efter vejr og omstændigheder må forventes, at man kan blive våd af vandsprøjt, og påklædningen derfor må tilpasses dette. Husk, at det er køligere på vandet. Børn (under 15 år) skal være i følge med en voksen. Det er alene muligt at tilmelde sig som enkeltperson, så hver person skal udfylde en tilmelding. Grupper kan desværre ikke tilmelde sig aktiviteten.

Alle deltagere skal bære det udleverede sikkerhedsudstyr. Det er skibets ansvarlige bådfører, som afgør, om der kan sejles, og hvor lang turen på vandet vil være.

Følg sejlernes forberedelse til dagens sejladser:
09:00 – 09:30: Møde på stranden for at se sejlerne rigge til
09:30 – 10:15: Se bådene stikke til søs

Første tur:
10:30: Afgang fra havnen
10:45: Ankomst på baneområde – se og oplev sejlsport helt tæt på!
12:15: Retur i Vallensbæk Havn

Anden tur:
12:15: Afgang fra havnen
12:30: Ankomst på baneområde
14:00: Retur i Vallensbæk Havn

13. juli: Desværre er der ikke flere ledige pladser.