Klubaften den 3. februar kl. 19:
Hvordan beskytter vi os bedst mod hudkræft?

De fleste sejlere er ikke opmærksomme på, hvor meget sol (UV-bestråling) de får af huden, både når de sejler, men også i de mange timer de er i land og arbejder/hygger omkring båden. Solskoldning, men også det samlede antal soltimer øger risikoen for forstadier til hudkræft og hudkræft.

De fleste kender ikke til de tidlige tegn på solskader. Til aftens foredrag vil speciallæge i hudsygdomme, Elisabeth Ammitzbøll, forklarer om solens gode og dårlige påvirkning af huden og forklare om og vise fotos af tidlige tegn på hudkræft, så du selv ved, hvornår du skal reagere.

Tilmelding til fællesspisning
Klubaftenen starter kl. 19 og foregår i klubhuset. Ønsker du at deltage i fællesspisningen inden med pizza på menuen, købes billet på linket nedenfor. Vi spiser kl. 18.15.

Tilmelding til fællesspisning

På gensyn