Klubaften torsdag den 5. marts:
Eskadrille 722. Søredning set med pilotens øjne

By 9. februar 2020marts 7th, 2020Aktivitetsudvalget

Foto: Villy Fink Isaksen

Chefpilot Ole Andersen fra Eskadrille 722 fortæller om eskadrillens operative opgaver og dens betydning for søredning i danske farvande. Det foregår torsdag den 5. marts kl. 19 i klubhuset.

Foredraget er gratis og kræver ikke tilmelding, men hvis du har lyst til at spise et stykke pizza eller to inden foredraget, skal du tilmelde dig og betale 55 kr. senest den 2. marts på BilletExpressen.

En situation, vil forhåbentlig aldrig kommer ud for!

Ole Andersen vil bl.a. komme ind på redningsmidler, forholdsregler for at undgå ulykker, hvordan undgår man hypotermi, hvad forventer redningstjenesten? Han vil i høj grad sætte fokus på, hvordan vi som sejlere skal forholde os i en redningssituation – en situation, vi forhåbentligt aldrig kommer ud for. Alt sammen fortalt og illustreret med video og billeder fra den virkelige verden og aktuelle hændelser.