Velkommen til Match Race Klubmesterskab 2020 lørdag den 31. oktober

By 29. oktober 2020Kapsejlads

Vallensbæk Sejlklub Match Race Klubmesterskab 2020 lørdag den 31. oktober 2020 har deltagerrekord. Ni klubteams er tilmeldt – det er næsten en fordobling af tidligere tiders deltagelse!

Klubmesterskabet afvikles, så der er ideelle muligheder for at følge med fra land. Sejladserne afvikles i centerhavnen, lige ud for bro R & bro E.

Publikumsafsnittet findes på R-broen.

Vi er midt i en corona-tid, og det betyder, at vi skal passe på hinanden, også i Vallensbæk Sejlklub. Derfor er klubmesterskabets venue opdelt i et deltagerafsnit og et publikumsafsnit. Alle afsnit er sektor-opdelt, så vi overholder alle forsamlingsrestriktioner, men samtidig også sikrer idrætsaktiviteter i klubben, som er det politiske ønske fra regeringen og de politiske partier på Christiansborg.

Dagens første sejladser starter  kl. 09:30, og vi forventer finaler omkring kl. 13:00. Sejladserne afvikles efter CUP systemet og starter ud med en fuld round-robin i de to grupper (alle både møder hinanden). Efter den indledende round-robin bliver der sejlet finaler om podieplaceringerne.

Kom ned og oplev Match Race fra første parket, fornem intensiteten i denne sejladsform, og lad os igen samles om VSK, den aktive klub. Program for dagen, med oversigt over gruppeinddelingerne, flight skemaer etc. kan findes her.