Duelighedsprøve 1. oktober

By 19. september 2016Sejlerskole

Vallensbæk Sejlklubs Sejlerskole afholder praktisk prøve til duelighedsbeviset og afslutningsaktivitet m. m. lørdag den 1. oktober 2016 i Klubhuset.

Det er en festdag, hvor traditionen er, at 1. års eleverne sørger for, at de prøveramte 2. års elever kommer godt fra start, dvs. hjælper med morgenmaden, frokosten samt oprydning.

Deltagere: Alle elever, familie og venner, instruktører samt øvrige med tilknytning til Sejlerskolen er velkomne hele dagen, også til at spise med.

TILMELDING ER NØDVENDIG OG SKAL MODTAGES SENEST FREDAG DEN 23. SEPTEMBER VIA MAIL ELLER SMS.

Program:

08:00 1. års elever dækker morgenbord og laver kaffe m.m. (Forventer at alle 1. års elever deltager,men husk tilmelding). 2. års elever, der skal aflægge prøve, rigger deres prøvebåde.

08:30 Fælles morgenbord.

09:30 2. års eleverne: Første hold elever i prøvebådene. Her er der bemyndigede ombord.

09:30 Efter oprydning, 1. års elever kan rigge øvrige både, hvis de har lyst til en sejltur.

Ca. 10:30 Andet hold elever af 2. års eleverne i prøvebådene.

Ca. 11:30 tredje hold elever af 2. års eleverne i prøvebådene. Ca. 12:15 Elever, der har sejlet og andre villige sjæle, dækker frokostbord og stiller maden frem.

Ca. 13:00 Fælles frokostbord inkl. 1 øl eller vand

Kl. ?? Fælles oprydning.

Pris for morgenmad og frokost med en øl eller vand er 75 kr. pr. person, Børn ½ pris (tag lige penge med til betaling. Betaling sker på selve dagen, enten kontant med LIGE PENGE eller via MobilePay / Swipp på tlf. 20 93 06 84.

Bindende tilmelding til spisningen senest fredag den 23. september via mail pth@vallensbaek-sejlklub.dk eller SMS til 20 93 06 84, hvoraf skal fremgå antal deltagere.

På Sejlerskoleudvalgets vegne
Preben Thorndahl