Aftenmatch 2015 starter tirsdag den 5. maj — tilmeld dig nu!

By 27. marts 2015Kapsejlads

Skippermøde tirsdag den 28. april kl. 18.30 i Vallensbæk Sejlklub

Vi indbyder hermed kølbåde med DH målebrev/klassebevis til at deltage i Køge Bugt Kredsens Aftenmatch og Kredsmesterskab 2015.

⇒ INVITATION
⇒ TILMELDING

Aftenmatcherne afholdes af Køge Bugt Kredsen i samarbejde med de lokale klubber og sejles på tirsdage ud for Vallensbæk/Ishøj Havn. Der sejles 9 tirsdage maj-juni og 8 tirsdage august-september. Alle sejladser starter kl. 18.30 på nær de fire sidste, der starter kl. 18. Den 22. september er der præmieoverrækkelse i Vallensbæk Sejlklubs klubhus.

Aftenmatcherne er et oplagt supplement til klubbernes egne kapsejladser med mulighed for også at prøve kræfter med kolleger fra naboklubberne!

Førstegangsdeltager?
Nye både kan prøvekapsejle efter aftale. Kontakt info@kapsejl.dk – også hvis du har andre spørgsmål.

Skippermøde, tilmeldingsfrist og gebyr
Der afholdes skippermøde tirsdag den 28. april i Vallensbæk Sejlklub, klubhuset 1. sal, oven over Restaurant Krabben. På mødet vil det være muligt at tilmelde sig og betale startgebyr (kun kontant). NB: Mødet er sidste frist for tilmelding og betaling.

Kl. 18.30 Tilmelding til Aftenmatch og Kredsmesterskab
Kl. 19.00 Gennemgang af sæsonens sejladsplan og de vigtigste signaler vedr. start og banevalg.

Gebyr
Gebyret for deltagelse i de 17 sejladser er 800 kr. pr. båd inklusive besætning og sæsonafslutning. For pensionister er gebyret 500 kr.

Sejlerhilsen
DS Køge Bugt Kredsen