EFTERLYSES: Instruktører til Sejlerskolen

By 22. september 2016september 20th, 2017Sejlerskole

instruktoerer-til-sejlerskolen_w670px

Klubbens sejlerskole har medvind. Lørdag den 1. oktober er afholdes årets praktisk prøve til duelighedsbeviset, og mandagen efter begynder navigationsundervisningen.

Allerede nu har mange nye meldt sig som elev på det kommende forårs 1. års hold, og de nuværende 1.års-elever rykker videre til 2. års-undervisningen.

Sejlerskolen savner 5-8 nye instruktører
Det er dejligt at være en del af teamet bag en succes, men tilgangen af elever betyder, at vi virkelig har rigtig meget brug for nye instruktørkolleger til at undervise i det, vi brænder for: At sejle på forsvarlig og sikker vis i al slags vejr.

Kunne du tænke dig at lære fra dig, og kan du afse et par timer en hverdagsaften om ugen i sejlsæsonen, vil vi meget gerne høre fra dig – også selv om du ikke lige nu er sikker på, at du er “god nok” – du bliver nemlig godt klædt på til instruktørjobbet: I vintersæsonen afholder Sejlerskolen et nyt instruktørkursus, der omfatter både teoretisk og praktisk uddannelse, så tag en snak med sejlerskolechef Preben Thorndahl på 20 93 06 84 eller på mail til pth@vallensbaek-sejlklub.dk, meget gerne allerede i dag!