Fiskekonkurrence & ”Se min båd” 11. maj

By 31. marts 2019maj 8th, 2019Aktivitetsudvalget

Vallensbæk Båd Klub (VBK) og Vallensbæk Sejlklub (VSK) indbyder lørdag den 11. maj til 2 fantastiske medlemsarrangementer på havnen:

Fiskekonkurrence

Du skal tilmelde dig på forhånd og senest 4. maj til Per Nørgaard wrx07423@gmail.com mobil 26 78 68 58. Prisen er 75 kr. pr. deltager for morgenmad og præmier.

Program

Kl. 8. Vi starter i VBK’s klubhus med morgenbord og en lille en til halsen.
Der kan købes lodsedler, og der er fine præmier.
Cirka kl. 9. sejles der ud, og fiskeriet kan starte. 4

Der er de, der siger, at der er lige så mange fisk inde i havnen som ude i Køge Bugt! Derfor har vi fået særlig tilladelse til at fiske fra bro R hele dagen. Nogle af VSK’s følgebåde vil ligge ved broen, og der vil være mulighed for at sejle ud med disse både efter ”først-til-mølle” princippet.

Præcis kl. 15 er der indvejning af fiskene ved VBK’s klubhus. Der er præmier i flere grupper: Største fisk, ”ubestemmelig” fisk og meget andet.

Efter præmieoverrækkelse spiser vi grillpølser (koster 20 kr.)

Se min båd

Det er gratis at være med, men for at have en idé om, hvor mange både der deltager, må du gerne tilmelde din båd inden 4. maj. Send en mail eller sms med bådnavn og bådtype til Julie på bobbijulie@yahoo.com eller 26 78 88 36.

Program

Mellem kl. 13 og 17 inviterer vi hinanden til at se vores både, få en snak om bådtyper og sejleroplevelser. Det foregår i området mellem søsætningskajen og servicebroen. Aktivitetsudvalget fra VSK byder på en moleøl, mens vi snakker med hinanden på kryds og tværs af bådene.

Så har du lyst til at vise din båd frem, har du ingen båd – eller er du måske bare nysgerrig og har spørgsmål omkring både eller sejlads – glæder vi os til at se dig til dette hyggelige arrangement. Her kan du få en hyggelig snak med andre klubmedlemmer og helt sikkert blive inspireret.

Efter at have set hinandens både tænder vi op i grillen ved Juniorhuset til fællesspisning, hvor du selv medbringer mad og drikkevarer. Grillen tændes kl. 17.

Se indbydelsen her …