Introduktionsdag for nye ungdomssejlere

By 29. maj 2022Ungdom

Torsdag den 2. juni kl. 17-20 er der opstart for nye sejlere i Vallensbæk Sejlklub Ungdom.

Har du en i familien, der kan du lide vand og fart over feltet, så er der nu mulighed for at komme ned og prøve at sejle. Man skal være minimum 7 år og skal kunne svømme 200 meter.

Vi skal blandt andet ud at sejle optimistjoller, og vi slutter dagen af med at grille pølser.

Vi mødes på havnen kl. 17. Klubben har alt udstyr, men husk badetøj, håndklæde og evt. skiftetøj. Kom og hør mere om, hvad det vil sige at gå til sejlsport i Vallensbæk Sejlklub. Arrangementet finder sted i Vallensbæk Sejlklubs Juniorhus.

Tilmelding foregår ved at skrive til denne mailadresse tilmelding@vallensbaek-sejlklub.dk.
Du er også velkommen til at ringe til Michael Krogh på tlf. 31790082, hvis du har spørgsmål.

VSK Ungdom

Besøg os også her på hjemmesiden…