Invitation til Sankt Hans 2017

By 12. juni 2017juni 27th, 2017Festudvalg

Sidste år gjorde heksen en afstikker på vej mod Bloksbjerg og aflagde VSK et flyvende besøg.
(Foto: Peter Ambs)

Fredag den 23. juni inviterer VSK medlemmer, venner og gæstesejlere til Skt. Hans fest.

Udpluk fra programmet, som kan læses her:

Fra kl. 18 er der stor fælles grill ved standermasten, og der er pyntet op på terrassen ved klubhuset på 1. sal. I medbringer selv mad, service og drikkevarer. Der er ingen tilmelding eller bordreservering – til gengæld er det gratis at deltage!

Ca. 20 – 21 sejler bådene som sædvanligt ud i Køge Bugt og ser på bål.

Kl. 22.00 åbner baren i klubhuset med et stort udvalg af SJOVE KAFFETYPER til at varme sig på: Irish Coffee, mexikansk kaffe, Sumpskildpadde, kaffepunch og flere andre. Der bliver i alt 8-10 forskellige – pris pr. stk. 25 kr. Almindelig ”kedelig kaffe” er gratis. Derudover kan der købes øl, vand, vin, m.v.

Kvaliteten af festen garanteres af Lis ”Victoria”, Per ”Amok” og et par andre.

Per:
Tlf. 27 15 30 95