Standernedhaling og Danmarks hyggeligste klubmesterskab i matchrace

By 8. oktober 2015december 11th, 2015Bestyrelsen, Kapsejlads

Invitation til standernedhaling og Danmarks hyggeligste klubmesterskab i matchrace lørdag den 31. oktober.

Standernedhaling 2014-matchrace_3

Traditionen tro afvikler vi Danmarks hyggeligste og mindst højtidelige klubmesterskab i matchrace i forbindelse med nedhalingen af sommerstanderen og sætningen af vinterstanderen lørdag den 31. oktober.

Sejladserne afvikles i Match 28’erne, og deltagelsen er åben for alle medlemmer af Vallensbæk Sejlklub. Banen udlægges i centerhavnen, og der sejles efter tillempede matchrace-regler.

Husk, at mesterskabet afvikles helt afslappet, og der er tradition for bred deltagelse på tværs af alder, kunnen og ambitionsniveau. Og så er det gratis at deltage!

Tilmeldingsfrist: 27. oktober 2015 på mail til: kb@skiforbund.dk

08.30: Morgenmad og skippermøde i VSK’s klubhus
10.00: Første start. Kaffe & kage på flydebroen
Ca. 13.20: Finaler