Tilmelding til årets skitur 2019

By 18. november 2018januar 26th, 2019Generelt

Klubbens årlige, fælles skitur går igen til det fine skiområde Zell am See, som via Salzburg Super Ski Card er det perfekte udgangspunkt for skiløb, ikke kun i Zell am See (5 minutter fra hotellet) og Kitzsteinhorn (15 minutter fra hotellet), men også så fine steder som Saalbach/Hinterglemm/Leogang/Fiberbrunn, Maria Alm. Alle områder som ligger blot ca. 20 minutter fra vores hotel.

Turen ligger i uge 8 – den 16.-23. februar – og som tidligere har vi Villa Lukashansl for os selv, og det giver mulighed for afslapning i kælderen med musik, drinks, og hvad der ellers hører til en rigtig afterski.

Om dagen får vi stået rigtig meget på ski, i større og mindre grupper, men om eftermiddagen/aften er vi sammen, dels til afterski, men også til middagen, der serveres på hovedhotellet. Når ungerne er lagt i seng, står den på skiprep og sømandshistorier i kælderen. Alt i alt en uge med fokus på fællesskab, afslapning og masser af skiløb i nogle af Østrigs bedste skiområder. Alt sammen til uhørt lave priser, da vi har booket hele hotellet. Turen er åben for alle medlemmer af Vallensbæk Sejlklub, venner af Vallensbæk Sejlklub og i det hele taget alle sjove mennesker, som vi have en dejlig afslappet skitur i uge 8.

Priser, bestilling os. – klik her …