(Virtuel) Klubaften torsdag den 4. marts kl. 19:
Ankring og mikroeventyr

By 17. februar 2021oktober 7th, 2022Aktivitetsudvalget

Aktivitetsudvalget inviterer til virtuel klubaften med Thomas Veber om ankring og mikroeventyr.

Thomas har tidligere besøgt VSK med sin kone Margareta, hvor de fortalte, hvad der skal til for at rejse langt på trods af faste udgifter, børn i skolealderen og karriere. Gennem billeder og filmklip kom foredragstilhørerne helt tæt på familiens liv til søs på 15 kvadratmeter, hvor ingen bare lige kunne gå ind på deres eget værelse.

Denne gang fortæller Thomas om, hvordan vi kan udnytte de lokationer, vi har lidt tættere på, til små mikroeventyr – særligt ved ankring.

Thomas er langturssejler, har skrevet flere bøger om sejlads og afholder en masse webinars, hvor han inviterer forskellige sejlere til en snak om alt fra fotos til solosejlads. Han holder også kurser i kanalsejlads og er med andre ord vant til at dele sin viden og passion for sejlads.

Et besøg på hans hjemmeside kan bestemt anbefales: http://www.thomasveber.dk/

Kode til Zoom sendes kort inden klubaftenen.

På gensyn
Aktivitetsudvalget