VSK og VBK inviterer til havnerundfart

By 5. august 2019september 13th, 2019Festudvalg

Sidste års tur var en kæmpe succes med stort deltagerantal – derfor anbefales hurtig tilmelding! (Foto: Jack Sørensen)

Klubberne inviterer til fællesarrangement lørdag den 7. september med havnerundfart til Københavns Havn afsluttet med grillfest i vores egen havn.

Alle medlemmer med mindre motorbåde og alle sejlbåde, der har pillet masten af i god tid, indbydes til at deltage i turen. Lav en aftale med dine sejlerkammerater, dine gode venner fra broen eller klubben – fyld bådene op og vær med på den fælles. VSK’s dommerbåde, følgebåde og gummibåde deltager i turen.

OBS! Gennemsejlingshøjden under broerne er 3 meter ved daglig vande.

Dagens program

Da VBK’s klubhus er under renovering foregår alting i år i VSK’s klubhus.

Kl. 08.00: Kaffe og morgenbrunch med brød og lune retter i VSK’s klubhus.

Cirka kl. 09.00: Fælles sejlads mod Slusen, hvor vi sejler gennem kl. 10.30. Der skal løses nogle opgaver under sejladsen!

Vi lægger samlet til et  sted i Københavns Havn og spiser den medbragte mad.

Der bliver rundsejling for alle i det indre København med de mindre både, hvor de større både ikke kan komme ind: Rundt om Christiansborg, Christiania, Christianshavn mv.

Dagen afsluttes hjemme med kalv på grill fra kl. 19.

Se hele invitationen her og se, hvordan du tilmelder dig. Prisen er kun 100 kr. pr. deltager.

Vi kommer stort set hele havnen rundt, inden turen går tilbage til grillfesten i Vallensbæk. (Foto: Søren Ellesø Jensen)